Selasa, 21 Ogos 2007

Hmm..cantik sangat ker?

Petang semalam masa on the way balik rumah dalam kereta sudah pastinya kami mendengar radio ERA. Macam biasa lah si Linda On yang bercakap. Tetiba telinga aku mendengar pasal peminat pernah marah kat Syanie sebab rapat sangat dengat Hans (rancangan 'minggu bersama Hans').

Lepas tu si Linda On nie dok call ler si Hans dan Hans dok lah explain panjang lebar yang dia kenal Syanie nie dari masa sekolah lagi. Lepas tu pulak Hans bekerja dengan Nizarman Production dan tentulah hubungan mereka rapat. Kesian Syanie kata Hans.

Peh tu tetiba jer aku cakap kat hubby.."kesian Hans, muka hensem pun susah nak dapat carik calon isteri". Aku siap sambung ayat skema.."untung tau awak yang, tak hensem dapat bini cantik (aku ler)." Peh tu aku lak yang ketawa berdekah2. Hubby muka toya jer. Nyampah tul. Konon nak jadik serius aku cakap "baik awak ngaku yang saya nie memang cantik".

Hubby cuma senyum jer. Dia pun cakap dengan suara perlahan sangat (orang pekak sure tak dapat dengar).."iyaa..cantik"

Peh tu aku cakap.."ala yang nie..orang nak meriahkan suasana ar. Bukan betul pun (ayat cover line)". Tapi memang aku harap sangat dia cakap aku cantik..sori ar dia bukan jenis nak puji aku, abih2 pun dia cakap..ok ar tu. Hampeh jer.

Susah sangat ker nak cakap bini cantik? (ker memang sebab dah kahwin nie aku dah tak cantik..wuaaaa..)

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails