Jumaat, 10 Ogos 2007

Tak tension sangat

Aku dah risau dah sebab dah lebih seminggu tak bercerita kat blog nieh. Kan aku dah janji pada diri aku sendiri yang aku mesti bercerita selalu di sini.

Pada yang meninggalkan kata2 semangat dan nasihat pasal adik ipar aku tu, terima kasih aku ucapkan.

Aku tak tau ar sama ada apa yang pak mertua aku buat tu menjadi ke tak. Pak mertua aku tu telah cuba cara tradisional. Tapi kan malam tadi adik ipar aku balik ke rumah belum pun pukul 10. Aku mengambil kesempatan perli adik ipar aku tu "hai..tak salah tengok jam ker?"(jahatkan mulut aku?)..dia cuma gelak sahaja.

Esok aku akan balik ke KL. Esok sepatutnya aku keja setengah hari tapi Negeri Sembilan coti ..dapat ler balik awak dengan hubby. Yeay!! Tak tu nak tunggu hubby abih keja barulah dapat balik.

Esok malam nak buat besday untuk Lidya. Aku tak panggil ramai pun. Panggil adik2 sepupu yang dok dekat dengan umah dan mak sedara aku. Last minute pun, hari Rabu lewat petang barulah hubby soh aku buat jer kat umah parents aku. Berasap gak tapi nasib baik adik aku yang tengah sarat mengandung sudi menghulur bantuan membelikan barang2 makanan ringan untuk bebudak tu nanti. Kek pun nanti aku beli kat KL.

Ada cerita kelakar neih...ingat tak aku citer pasal hubby salah masuk kad hari tu? Ianya terjadi lagi..kah kah kah kah.. Tapi kali nie bukan nak masukkan kad ke mesin ATM tapi masa nak isi minyak, hubby nak bagi kad Bonusli*k tapi terbagi kad ATM dia. Macam biasa ar kan, dia bagi alasan kad ATM dia n kad Bonusl*nk dia tu sama warna. Kali nie takdelah aku nak sound lelebih aku cuma gelak jerlah. Budak yang keja situ pun gelak takkan lah aku nak serius lak.

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails