Selasa, 25 September 2007

Bila hati tak tenang

Lepas Lidya baik jer dari demam, si kakaknya Julia pulak demam. Semalam aku bercuti memang aku dah plan pun sebab nak pegi bayar duit rumah. Hujung minggu tu aku dah agak si Julia pasti akan demam.

Tapi Alhamdulillah..hari nie dia dah ok dah. Lagipun hari nie aku akan berbuka puasa dengan family. Yeay! yeay! family aku turun Seremban. Apa lagi, bukak puasa kat luar ler kan. Baru jer jumpa hari minggu hari tu hari nie jumpa lagi. Oklah tu kan.

Tapi yang sebenarnya aku rasa macam kehilangan jer. Selalu tu aku borak2 dengan dia. Especially bila aku marah, geram (segala perasaan) sure aku luahkan kat dia. Entah kenapa tetiba senyap jer. Esok birthday dia. Aku nak ucapkan kat dia Selamat Hari Lahir pun aku rasa takut. Tak tau kenapa tetiba dia macam 'jauh hati' dengan aku.

Selalunya dia berterus terang jer dengan aku tapi kali nie dia langsung tak nak berhubung dengan aku. (eh..dia taknak ker?) Ker sebab dia busy dengan aturcara hidup? Ntahlah..aku pun kurang pasti. Harapnya bila dia dah baca nie..Aku ucapkan SELAMAT HARI LAHIR yang ke 30. Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki dan bahagia sepanjang hayat.

Aku 'rindu' bangat dengan dia.

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails