Selasa, 2 Oktober 2007

Apa2 yang patut

Borang cuti aku dah isi, bermula 12hb aku akan bercuti. Tup tup company keluar memo opis tutup hari tu, semua staff diminta ambik coti. Yang dah takde cuti lagi for sure hangin satu badan. Lepas tu pulak keluar lagi memo company bagi gaji separuh bulan, eleh..setakat gaji separuh bulan buat apa..baik bagi bonus ker apa ker. Tak kisahlah kan janji raya kali nie aku dapat lama skit kat umah parents aku. Tu yang penting.



Memang la sedih skit sebab aku tak dapat nak join masa raya pertama. Tapi terubat skit sebab aku dapat berlama2an kat umah parents aku. For sure hubby boring jer. Tahun nie for sure bapak tak dapat nak gi mana2, maklumlah ada baby baru kat umah.



Biskut raya belum dibeli lagi neih. Tunggu nak dekat raya baru best beli, sure harga best masa tu. Baju raya anak dah beli dah.



hah nie dia gambar si AMALUDDIN FITRI...


Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails