Isnin, 8 Oktober 2007

Lagi murah rezeki..

Semalam MIL n FIL ke KL untuk shopping raya. Aku? Dok umah jaga anak2 ler. Tak koser aku nak pegi tempat yang terlalu sesak dengan orang dengan membawa 2 orang budak kecik yang tak reti diam.

Semalam jugak aku dan hubby pegi bukak puasa kat luar. Kat mana lagi kat Dat. Senawang ler. Dalam hujan ribut tu aku harungi ke Restoran Penang Street. Aku dah target kalu kat restoran tu penuh aku nak ajak hubby pegi kat Secret Recipe. Tapi Alhamdulillah..dapat jugak kami berbuka kat restoran tu walaupun meja dah penuh. Order yang cepat dan senang jer. Nasi goreng dengan telur..heheheheehe

Dah abih makan tak tunggu lelama terus jer balik umah tapi sempat jugak aku menyinggah ke rumah adik sepupu. Hubby lak pegi tapau lauk untuk sahur sementara aku di rumah adik sepupu aku tu. Dah lama tak jumpa adik sepupu aku tu. Macam2lah yang kami bualkan.

Balik umah both in laws belum balik. Dorang balik dekat pukul 11 malam. Alhamdulillah..bertambah lagi baju raya anak2 aku. MIL belikan lagi baju kurung 2 pasang untuk Julia, sepasang untuk Lidya. Adalah lagi baju blaus, t-shirt dan kasut sepasang sorang. Oklah tu kan.

Hhmm...biskut raya belum beli lagi nieh..nak beli kat mana yang best ek?

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails