Isnin, 1 Oktober 2007

Orang baru

Alhamdulillah...kurang 2minggu kita bakal menyambut hari raya. Bapak pastinya lagi seronok. Hari raya tahun nie bertambah lagi seorang cucu, lelaki pulak tu.

Malam tadi dekat pukul 11 aku dapat sms dari Alang. Dia dah selamat melahirkan bayi lelaki seberat 3.5kg dengan nama AMALUDIN FITRI. Nama yang dipilih sendiri oleh Farah anak Alang yang sulung berumur 6tahun. Agaknya Farah pilih nama Fitri sebab hadiah hari raya dia dapat adik lelaki kot. Beria2 dia nak nama tu, Alang pun ikutkan jer. Sedap jugak nama tu.

Aku pun tumpang gembira. Berkali2 aku ucapkan tahniah. Alahai..ni yang buat aku tak sabar nak balik tengok anak sedara. Bapak tentulah seronok dah ada 3 cucu perempuan, ke 4 nie hadirlah pulak cucu lelaki. Jangan kata bapak, ahli keluarga lain termasuk aku pun seronok sama.

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails