Rabu, 24 Oktober 2007

Raya dah nak abih..

Alhamdulillah..walaupun cuti lama tapi rasa macam tak cukup pulak cuti raya kali nie. Raya tahun nie giliran kat Seremban. Hubby langsung tak ikut family dia ke kampung di Sri Menanti. Aku lak jenis tak kisah. Tapi aku tau kenapa. Dia takut aku akan mengungkit kenapa rumah sedara dia aku boleh ikut dan rumah sedara mara belah aku dia taknak ikut. Tapi macam biasalahkan sure dorang(belah hubby) ingat aku nie jenis tak campur orang.

Ok..cuti sekolah pulak akan bermula tak lama lagi. Time orang dapat jemputan kenduri kahwin. Time orang bertemu jodoh. Memang kebetulan pulak kali nie baik di sebelah hubby dan sebelah aku, kami masing2 bakal menerima keluarga baru. Belum ler boleh aku nak citer lebih lanjut. Sebab semuanya dalam perancangan sahaja. Insya Allah bila dah segalanya dah confirm dah sahih barulah aku boleh cerita dengan lanjut kat sini.

Apa pun minggu nie aku kena balik ke KL. Ada hal nak dibincangkan dengan bapak. Bapak aku nie selalu ambil ringan dengan semua perkara. Senang nak berunding tapi susah nak meyakinkan tak kiralah apa perkara sekali pun.

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails