Selasa, 18 Disember 2007

Gembiranya

start 14hb ari tu aku coti..sajer ar nak abih kan coti tahun..tinggal 1 hari jer lagi. Bukan takleh nak carry forward, takut nanti tak terhabih lak nanti..hehehehehe (eksennya aku). Bapak dan Bangcik datang ke Seremban kerana aku..(dah eksen perasan pulak tu). Masa tu aku baru jer sampai kat umah adik sepupu aku. Baru jer borak2, bapak call kata nak datang. Aku meloncat kegembiraan la apa lagi kan. Tapi bapak datang dengan bangcik jer. Lepas Maghrib bapak balik ke KL. Lepas Isyak si Ateh lak sampai. Eissh..mentang2 lah KL-Seremban tak sampai sejam perjalanannya.

Sabtu petang hubby anta aku ke rumah adik sepupu aku lagi. Borak2 tak lama, hubby ajak balik, upanya lepas dia anta aku tu terus dia gi beli kek, KFC. Katanya nanti boleh order pizza. wahh..baiknya hubby. Malam tu berkemundanglah lagu2 biasa..yang lebih nanyinya si Julia..Happy Beday untuk mmmaakk..aku tak putus senyuman dibuatnya..Sepatutnya Birthday aku hari Ahad (16hb) tapi sebab hari Ahad mertua aku nak ke Nilai, makanya aku diraikan sehari awal. Tapi happy beb..yerlah kan..sambutan tak meriah mana..ada orang tersayang dah kira yang terbaik dah..(ayat sedapkan hati sebab tak dapat hadiah)

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails