Khamis, 3 Januari 2008

Yang pertama di 2008

Tanpa disedari tahun 2007 telahpun kita tinggalkan dan sudah 3 hari kita di tahun 2008. Masa kita di zaman kanak2 betapa kita rasakan begitu lama masa berlalu. Sekarang nie kita seolah2 tak terkejar dengan masa yang berlalu tu.

Banyak juga kenangan yang berlaku sekitar 2007 dalam hidup aku. Yang paling tak dapat aku lupakan ialah peristiwa aku tergelincir dari tangga sambil mendukung si Lidya. Sepanjang 2 bulan cuti sakit (lebih dari cuti bersalin) macam2 perasaan yang timbul. Yang paling manisnya aku dan hubby bakal miliki sebuah rumah untuk kami sekeluarga (walaupun tak seberapa tapi aku gembira).

Semoga 2008 ini memberikan sinar cahaya yang lebih baik baik dalam hidup ini. Insya Allah..

p/s: Azam aku 2008 nak berazam lebih kuat dari 2007 ..hahahahahahaha...

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails