Khamis, 10 April 2008

memangler kacau..

Hari Isnin..punyala sioknyaaa..takde orang kacau aku dok sorang2 kat opis. Memang ada ar banyak gak customer call sebab tak dapat nak contact bos. Bila aku cakap bos takde mungkin gi over the sea..menjelang petang dah takde orang yang call opis dah.

Hari Selasa..memang tah apa la nasib..aku terlupa pasal kena train staff baru dari branch lain. Kebetulan pulak time tu time mang aku tak banyak keja nak buat. Yerlah bos takde pehtu lak kebanyakan order lak dah siap aku buat. Ada order lain pun kena hold dulu. Ndak tak ndak aku ajar jerlah pasal basic2 document yang perlu dia tau.

Hari Rabu pun macam tu gak. Ada gak kerja tapi belah pagi jer. Menjelang petang dah rileks jer.

adooiiiaiii...(pinjam perkataan si Lidya yang dok rajin ajuk tiap aku sebut)..nie dia dok kacau ar nie..

Hari nie..bos aku dah balik keja kat opis dan memang ler nasib lagi tak baik..manager yang dok mintak aku ajar staff baru dia tu..datang ke opis petang tadi..siap sound aku should be more serious ajar staff baru dia tu..eeii..dahler kena ajar free jer pehtu sound aku camtu..mang ler macam..maleh aku nak sebut..

Esok?? last aku ajar the new gal..eeeii..cepatler dia balik kat opis dia..maleh dah aku nak ajar..
Esok..??

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails