Selasa, 1 April 2008

Sajer jer..

Sajer jer aku biar entri siok sendiri tu lelama...nak kata sibuk pun takdelah sangat pun. Aku pun sempat amek coti sebab nak babysitkan anak2 aku. Mana gi Uwan dorang? Uwan dorang sibuk ler. Aku mang tak kisah, lagi suka ada ar.. Kalau la ada pilihan..mang aku lagi suka jadi suri rumah n jaga my anak2 yang sedang membesar tuh...

Lama tul tak letak gambar dorang kat sini. hhmm..nantilah belum ada masa nak download gambar terbaru kakak n adik tu.

Alhamdulillah...mabuk2 n pening2 dah kureng dah. 2 minggu lepas gi check up, doktor kata semuanya ok. Syukur..baby kecik skit tapi everything is normal. Syukur Alhamdulillah sekali lagi. Agak2 baby apa ek? alaa..tulah yang aku dok sibuk tanya doktor pun. Doktor kata baru jer 4bln ..susah nak nampak. Kenalah tunggu next check up. ishh..tak sabar ler dibuatnya tau doktor nie. Baik 1st baby sampai skrg mang aku takde nak surprise2 pun. Hubby kata dia tak kisah baby apa pun..janji sihat. Yerker tu Yang oiii..tak kisah? Dalam hati tu Tuhan ajer yang tau kan?

Hari nie April Fool..ada yang kena 'fool' ker? Jangan terlebih2 tau..tak baik. silap2 boleh jadi gaduh nanti.

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails