Rabu, 7 Mei 2008

habuk..

uhuk..uhuk..uhuk..fuhfuhfuh..abih dah semua abuk, segala sawang..

dah seminggu tak berblog..nak kata pegi coti..mang aku coti pun..coti yang paling tak best..dok umah jer..tak gi memana..sampaikan kakak siap sound kat aku..'mak toksah ar gi keja, dok jer dengan kakak'..tu baru 3-4 hari coti tu..sabarlah kakak lepas nie mak coti 2bulan, hah boleh ler kita tunggang terbalikkan umah yer..hehehehehe

aku ingat coti nak ler gak gi jenjalan ke JJ ker, ke Seremban Parade ker nie tak, dok jer kat umah and abih2 pun gi tengok umah baru kami..yer..kengkawan..rumah kami dah pun siap..tiap kali pegi nak amek gambar..sure terlupa tapi bila dah tingat kamera tak bawak pehtu henpon lak baterinya tinggal nyawa2 ikan.

dah berangan dah nie dok umah baru tapi banyak benda lak nak kena buat..tapi yang utama of coslah kena pasang grillnya dulu kan..dah siap tu nanti pasang ler benda2 lain..

apapun...semuanya kena ada ongkos ar kan..ada duit semuanya boleh..takdak duit..diam jerlah kan..hehhehehe..

apa lagi ek? oh ya..perut dah pun semakin besar, rasa malas lagi bertambah (takleh diikutkan sangat nie, nanti baby pun jadi pemalas)..mengandung kali nie a bit different ar..selalu pulak aku kena migrain dan hampir setiap lewat malam sure aku terjaga pehtu nak sambung tido punyalah payah..agaknya tanda2 awal yang bakal baby nie sure mengejutkan tido aku.

baby boy or gal? teruk ar doktor nie..last two pregnancy senang jer doktor bagi tau boy or gal. Lima bulan aku dah tau dah tapi kali nie doktor (doktor lain) kata belum nampak apa2. Dia takut aku frust kot. Takperlah lepas nie sure leh nampak n doktor pun tak leh nak elak untuk bagi tau boy or gal.

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails