Rabu, 28 Mei 2008

sajer sajer cerita

Dok sibuk me'longkai' blog orang sampai aku terlupa nak updet blog aku sendiri. heheehehehe..maklumlah namapun 'kaypo ci' kan. Dalam masa yang sama aku pun dok sibuk pasal rumah baru kami tu. Dengan mencangkul lah, dengan nak carik lampu, kipasnya lah. Baru2 nie aku dapat merasakan yang terlebih 'excited' dengan rumah kami ni bukan aku and hubby. Macam2 pulak idea soh buat itu ini kat umah tu. Ndak jer aku cakap kot hulur idea jer apa kes..hulur la $$$ sekali kan..senang jer aku nak ikut...hehehehe.

Mak dengan bapak ada datang ke Seremban minggu lepas dan mereka nampak gembira tengok aku dan hubby dah punya rumah sendiri. Alhamdulillah..itulah dia rezeki namanya. Dalam dok tak 'berduit tu' boleh gak ler beli rumah sendiri. Sib baik ada KWSP kan..kalau takde..harus lagi ler susah nak beli rumah.

Memang susah jugak memikirkan pasal rumah baru nie..ndak pulak untuk pasangan berkahwin yang mang jenis 'fulus kureng' or cukup makan nie. Sib baik la kami nie pasangan bekerja..boleh gak ler korek sana sini untuk menjadikan rumah tu rumah idaman kami. eceeehh..

Nantilah bila aku teringat aku letak gambar umah aku tu. Nampak gayanya macam ada orang tak sabar aku pindah dan aku pulak mang ndak sangat dok sendiri nieh.

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails