Ahad, 24 Ogos 2008

Dok umah..

Aku dah start dok umah..not the new house but at my in-laws house. Kata hubby sekurang2nya ada orang leh tengokkan aku dan anak2 time dia keja.

Petang nie kami akan ke rumah baru, selain dari nak bersiap2 menyambut orang baru, hubby memerlukan bantuan aku untuk memasang katil baby. Nipun aku baru jer lepas tolong dia pasang katil baby.

Eh..eh..aku masih di sini? yesszaa...masih belum 'meletup'. Sakit tu ada tapi taklah kerap sangat pun. Hari Jumaat hari tu gi spital buat CTG, baby ok jer..maknya sesekali jer ada rasa sakit skit. Dah 3 kali mengandung..nampaknya memang tak berubah, memang lepas ler 40minggu.

Kebanyakan ibu2 mengandung minggu ke 37-38 dah bersalin, aku minggu ke 39 pun masih bekerja. Tapi doktor bagi mc soh aku dok umah just in case aku rasa sakit got people at home yang boleh aku harap nak mintak tolong.

eeeiisshh..sakit datang lagi..tapi dok gak mengadap internet nieh. (Umah mertua aku mang ada internet). Aku dah pesan kat hubby aku nak internet kat umah baru kami tu. Pot pet pot pet mulut dia bising kata x de guna, dia tak guna mang ar mulut dia pot pet. Kalau Astro tu, belum sempat duduk dah pasang dah. Nyampah tau..bikin paneh ar tul. Tapi aku ada cara untuk memastikan rumah baru kami tu berinternet..hehhehehe

Apapun selamat berhujung minggu yer..!!

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails