Jumaat, 28 November 2008

hujung minggu nie

semalam mama (panggilan mak sedara, adik bapak) tepon bagi tau berita gembira.  mak lang adik ipar bapak dah pun selamat bersalin.  sebelum ni 3 boys dan akhirnya anak ke4 dapatlah dia anak perempuan.  berat baby walaupun cuma 3.1kg dan masuk dalam inkubator tapi doktor kata baby ok ajer.  alhamdulillah.  aku pun tumpang gembira dan seronok.

aku juga bersyukur sesangat maklang aku tu selamat bersalin tanpa perlu dibedah(dia dah pun masuk bilik bedah dan nyaris dibedah). maklumlah mak lang aku tu ada penyakit kencing manis.  dia juga tak boleh nak berpuasa sebab kena buat injection sehingga 3-4 kali sehari.

beberapa hari ke minggu lepas (tak ingat ar pulak) ex-colleague anta sms kat aku.  bagi tau pasal 'pureen' kat sec 19, pj ada sale lagi.  issshhh..tak sabar ar pulak nak tapi aku kat seremban nei hah.  hubby dah janji nak balik macam berat pulak nak balik sebab masalah pengangkutan.  membakau jer tau.

apapun selamat berhujung minggu semua..

p/s: dah lama tul aku tak dapat main boling...nak lepas geram main boling pun ok gak nie..heheheheehe


Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails