Jumaat, 5 Disember 2008

baru 5 tahun mar..

hari nie genap ler ulangtahun perkahwinan aku yang ke 5
baru 5 tahun dah 3 anak..semua perempuan
hahahahaa..produktivit teras kejayaan..slogan yang sering aku gunakan bila kawan2 aku dok tanya tahun2 kelahiran anak2 aku..
hmmm...hubby masih lagi tak puas hati walaupun aku kata dah cukup dengan 3, takut nanti kalau 'ter' lagi yang ke 4 masih lagi perempuan. hubby pandai lak jawap 'takperlah..anak kita gak'. amboii..hubby bukan main lagi, tak kesian dengan isterimu inikah..urat2 semua dah putus..balancing & alignment pun dah lari...hahahahaha (tak patut korang pun gelakkan aku). nak buat macam mana, kalau tak nanti camner 70juta menjelang 2020 menjadi kenyataan..hahahaha
apapun..moga2 perkahwinan kami kekal ke akhir hayat dilimpahi rezeki dan rahmatNya ..amin ya rabbal alamin..

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails