Rabu, 7 Januari 2009

Makan Malam

fuh..fuh..fuh..banyaknya habuk dan sawang kat blog aku nie..almaklumlah kan baru balik dari coti panjang keja opis pun berlambak ar jadiknya..

Hari Jumaat 10hb nie sepatutnya aku ke Melaka. Ada jamuan makan malam. Tapi atas sebab2 yang tak dapat yang dielakkan, dorang tangguhkan ke 16hb sok. Aku nie sesaja ar gatai tangan sms kat bapak kot dia nak ke idak gi ke Melaka. hah...ko Si Alang dah baca sms aku terus ler tanya itu ini. Nak pegi baper orang bagai.

Hah..kan..tu dia..coti2 ke Melaka ler kami sok. Hubby? Awal2 lagi dah surrender tak nak ikut. Aku pun macam biasa suka atik ko la hubby oii..bukan aku tak ajak, dia yang memang taknak ikut. Perli la camner sekali pun takkan ada dia nak ikut der. Tipula kalo aku kata aku tak kisah langsung. Kesian tau mak bapak aku tu. Tah apa ar dorang pikir pasal hubby aku yang semanjang jer tak join kami berkumpul nieh.

Kalau sedara dia pegi 'outing' tu boleh pulak dia ikut jer. Hilang segala penyakit dia ko. Aku bukan nak ngata ek laki (dah kasar dah) aku tu tapi memang pangai dia dari awal kahwin sampai ler sekarang. Oghang Utara cakap tu..aku dah 'mangli' dengan pangai hubby aku tu. Mang dia ada jer alasan tak nak ngikut aku berkumpul dengan keluarga aku. Mulut dia gak yang cakap dulu kat aku nie yang dia kahwin dengan aku bukan aku sorang tapi dengan family aku gak. Tapi aku rasa aku yang macam tu.

Kang bila aku balik lambat kang tau lak mulut tu pok pek pok pek. Aku pun kalau dah cik abang tak ngikut hah..apalagi ar kan 'very the free' gitu. Boleh ler sok sek sok sek dengan adik badik aku jer.hehehehhee. Mang tak ingat ler kat hubby tu (kes lupa ingatan tapi sekejab jer)..hahahahahaha

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails