Jumaat, 16 Januari 2009

melaka aku disini...

aku dah pun sampai kat melaka..seronoknyaaa aiiii...aku ingatkan petang tadi aku nak ar berkongsi cerita aku nak melaka..tapi bos lak asik kat opis jer..ndak tak ndak kena ar tunggu aku abih keja..

nanti aku letak gambar apartment aku dok nie yer..aku tak gi pun dinner opis aku tu..dah terlambat sampai pun..aku pun maleh nak kuar sorang diri...tak per lah tak makan dengan kengkawan pun janji aku dapat gumbira gumbiri dengan family aku.. :)

tapi sayang ar..my hubby is not here with me (lagi suka sebenarnya..hehehehe jahat tul aku).
nanti bila ada masa boleh ar aku upload tempat aku dok nie..issh..jgnler ingat aku dok kat tempat lima bintang ek...aku dok apartment jerk..jadiklah janji dapat gak aku bercoti..dengan family aku lak tu...memang seronok sesangat..inilah saat yang aku dok nanti2kan.
as for now...gonna have some fun..borak2 with my siblings...or maybe dok jer ngadap internet nieh...

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails