Khamis, 22 Januari 2009

Sajer lekat gambar



Makbapak dengan cucu2 dorang..








Abangcik dgn laptop dia dok borak dgn kengkawan dia yg nite shift hari tu









kak yong dukung baby Dania..very helful 'nanny' haha..tgk pp Dania teruk kena ruam susu..jab baik jab kena balik pp dia tu






mak jarang nak senyum dpn camera..tetiba lak mood dia baik nak senyum..












Gambar 1 keluarga..aku takde..aku jadik tukang amek gambar..yg ada muka aku tak hingin nak letak..gemuk giler aku nieh(mcm Alang yg dok pegang baby cuma aku kurang baper cm jer)







Tiga beradik dok men kolam..menggigil2 pun x nak gak keluar..










my bapak..lepaskan penat..tak larat nak ikut anak2 dok sedap shopping




p/s: esok aku last keja..office shut down for 1 whole week..coti aku kena ptg 3 hari..weh..nak wat per sok nieh...internet lum gak masuk kat umah..last check kata kabel prob..ish..sabar jadi tak sabar dah nie..

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails