Rabu, 25 Februari 2009

Bestnya kalau aku....

BESTNYA KALAU AKU JADI BOS...

- Aku akan pastikan pekerja aku sentiasa nak majukan diri dorang dan aku akan sponsor dorang belajar kat IPTA
- Aku akan bagi bonus (tak banyak skit pun takper) tiap2 tahun
- Tiap2 tahun bawak dorang gi jenjalan dalam negeri siap duit poket minimum RM100/-
- Insentif untuk pekerja yang setia dan jujur
- Bagi dorang option kerja kat rumah (kalau yang ada anak kecik) tapi gaji yang rendah
- Bukak pusat jagaan kanak2 untuk pekerja aku yang takde tempat nak hantar anak dorang
- Pekerja aku tak payah nak pakai pakaian pejabat asalkan pakaian dorang tak menjolokkan mata dah cukup bagi aku.
- Sentiasa mendengar keluhan masalah pekerja.

TAPI AKU nie PEKERJA..maka kat atas tuh cuma ANGAN2 aku untuk dapat BOS macam tuh...hmmm alahaai...sabarjerlah..

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails