Rabu, 11 Mac 2009

Rehat



Semenjak aku berpindah dan dok umah sendiri, hubby dah wat alasan untuk jarang balik KL. Katanya apa guna ada umah sendiri kalau asik nak berjalan jer. Dan ada ketikanya bila aku nak dijemput dek parents aku dia lak tarik muka. Kalau dulu dia tak kisah pun. Kalau dulu tu dia ok kan ajer.




Konon2 la nie alasan yang dia gunapakai ialah tak leh nak berenggang dengan aku dan the 3 angels. Eleh..sebenarnya takleh nak berenggang dengan anak2 jer dengan aku dia mang tak heran pun. Hal nie kekadang buat aku jadi serba salah. Parents aku dok ingat aku semakin lupa kat dorang sedangkan at my hubby side lak dok tarik muka kalau aku nak balik umah parents aku tu.




Kadang2 tu aku bengang dengan hubby sebab selalu buat aku jadi serba salah. Bila aku cakap aku nak amek coti pepanjang untuk lepak dengan parents dan adik beradik aku dia dah hangin jer. Dia cakap dia pun nak gak abihkan masa bercoti dengan aku. Hari2 dok ngadap pun dia leh cakap macam tu.




Tapi kadang2 tu aku 'lepas' jer balik ke umah parents aku dengan the 3 angels tuh. Tapi tulah walaupun aku 'bebas' ada gak yang tak siok nya. Sure parents aku tertanya2 naper susah sangat hubby nak melawat dorang. Parents aku dok ingat hubby macam tak suka jer dengan dorang. Aku kadang2 lepas gak cakap kat hubby bout sikap dia tuh. Tapi tulah dia buat muka derk jer as if takde benda jer.




Adik beradik aku pun kadang2 'laser' kat aku. Macam orang tak berlaki jer. hah ko sakit jer hati dengar tau. Sedih? Dah tentulah aku rasa sedih tapi hubby pun bukannya kisah pun. Dia lagilah buat muka selamba.




Nak kata hubby aku tu tak suka bercampur dengan orang , tak gak. Dia ok jer dengan semua orang. Peramah sangat tu taklah tapi bolehla dibawak berbual dan bergurau.




ishh..maleh tul nak ingat ar. jom tengok gambar my angels...




Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails