Rabu, 15 April 2009

Bendera "M"

Selalunya kan..bila bendera 'm' nie melanda jer..mulalah aku jadi very2 der moody..berangin jer. Ada jer tak kena pada pandangan mata aku. Hati dan perasaan aku cepat jer nak terasa..cepat jer nak tangkap leleh tak lupa cepat jer nak tangkap syahdu tak tentu pasal.

Kali nie macam dah terbalik ar. Sejak bendera 'm' melanda kat aku..hubby lak yang moody. Konon2 kata letihlah..bila tanya 2-3 kali pasal sesatu hal tu kan dah mula ar dia nak hangin dengan aku. Bila aku silap skit dia lak nak pot pet pot pet kat aku. Bila aku sound pasal dia nak berangin dengan aku, katanya dia tak suka ditanya bebanyak kali..tak suka itu.. tak suka ini. poyo bin koyo ar hubby nieh..sebelum nie tanya apa pun ok..orait jer takde nak berangin tak tentu pasal.

Yang buat aku tertanya2 aku tu kan..yang dilanda bendera 'm' nie aku ke dia? Aku memang jenis cepat nak terasa then pikir lak benda yang bebukan. Kadang tu benda yang kecik2 pun aku leh jadi bad mood lak. Yerlah kan..orang pompuan la katakan. Kot takde orang pompuan macam tu, tak tau lak aku.

p/s: eleh..ni mesti sebab dia tak 'dapat' ar nieh..dah timing nak kena bendera 'm', bukan salah aku tapi dah nature orang pompuan macam tu..betul tak? betul!!! (ampuuunnn...ayat very2 the..gitu..)

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails