Isnin, 6 April 2009

Dok umah

Macam yang aku dah bagi tau sebelum nie, hujung minggu nie memang aku tak pegi ke mana2 pun.  Kami anak beranak dok umah bermalasan dan keluar pun hanya sekejab untuk membeli keperluan anak2 dan dapur semata2.

Rasa tak puas pulak dok umah kali nie.  Mungkin sebab keadaan kesihatan baik aku dan hubby masih di tahap kurang sihat, maka hujung minggu kami habiskan dengan menonton tv shj.  Kesian jugak dengan anak2 sebab hujung minggulah masa untuk membawa dorang bersiar2.  hmm takperlah nanti bila mak dan ayah dah betul2 sihat boleh ar kita gi jenjalan yer.

Aku masak serba ringkas untuk hubby almaklumlah tekak masing2 masih belum boleh nak terima masakan yang pedas.  hmm...aku risau gak nie..yerlah takut demam kami nie terjangkit kat anak2 pulak.  Alangkan kitorang (me n hubby) rasa tak terlarat dek badan dengan demam tu inikan pulak budak2 nak lak baby Dania tu.  Mintak2 dijauhkan ler yer.

Aku pun dah ok skit dah cuma bibir aku ada skit kering dan berdarah pagi tadi.  Tapi sehari dua nie baikla kot..insya Allah.

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails