Jumaat, 10 April 2009

Kena Tag?

Biar benar deh..gue ditag? hahahaaha...dah lama tak wat tag nieh tapi bagus gak sekurang2nya ada gak benda nak aku isikan dalam blog hampeh aku nieh..aishhh..ayat very the gitu aku nieh..

Betul ker kawan baru Ms Yuka dok tag aku nieh? Tak kisahlah tuh..aku wat gaklah kot memang kena kat aku kan..

Tagnya ...

1. If you can be an animal, what will u be? Why?
Aku taknak jadi 'cigak' tapi kalo boleh aku nak jadi harimau..auummm...naper? sebab aku dilahirkan di tahun ghimau dan sebab ghimau nie seksi..hahahahaha

2. If you robbed a bank, what do you want to do with the money?
waaah...aku jadi perompak bank? eeeiii..sempat ker lari nieh? tapi kalau sempat bawak lari n polis tak dpt kesan aku..duit tu aku joli sakan ler...takkan aku nak simpan balik dlm bank lak..silap2 duit tuh kena rompak balik ...hahahahahahaha

3. If you can teleport yourself anywhere in the world, where do you want to be? why?
issshh...mcm citer 'jumper' lak ek..dah tentulah aku nak gi ker Sepanyol..nak tengok bangunan yg very2 old tu ler

4. If you know that you are dying, what is the last meal that you want? why?
Dah nazak boleh ker ada selera? Hari tu demam pun dah tak lalu nak makan inikan pulak dah nyawa2 ikan...tapi tak taulah kot ada 'hantu raya' kan...aku nak makan pizza with lots of cheese

5. If you can only kill one person in this world, who is the person? why?
Aku jadi pembunun? hhmmm..nampak cicak pun dah geli geleman..ada hati nak bunuh orang lak ek..tak kiralah if or not if...manglah tak mungkin aku nak bunuh orang..boleh tak aku kata nobody bcos i don't have the heart of a killer...heheheehee

6. If you can choose either to have more than 24 hours a day or can live more than 100 years, what is your choice? why?
Aku tentulah pilih 100 tahun lagi but provided m still got the strength of teenager ar..kot umur dah 100 tahun tapi dok terjelepuk jer tak best ar...hamboii..terlebey sudah kan. Yerlah aku nak tengok saperlak cicit or piut aku then time tuh dorang sayang ke tak ngan aku..yerlah kan namapun orang tua ..hehehehe

7. If you can date celebrities, who is that person? why?
Aku nak date Simon Cowell...nak tau byk mana t shirt hitam n kelabu dia, duit juta2 takkan tshirt jer mampu pakai Simon weihh...then aku nak test saper lagi 'laser' aku ker dia..hahahahaha

8. If you can only have 1 thing in this world, what should that be? Why?
Dah tentulah aku nak ada super power...aihhh..paham2 ler kalau dah ada super power..semuanya jadik mudah..except aku taknak jadi mcm Superman..dia tu pakai spendar kat luar..ada superpower tapi tak reti pakai spendar...mengong ar

9. If you have the opportunity to tag 7 of your friends, who are they? why?
hhhmmm...kang kot aku letak ada yang tak suka lak kang..kot aku tak letak nanti orang ingat aku takde kawan2 lak...camner tuh? Tapi kengkawan yang aku tag tu jgn marah aku tau...The friends aku nak tag..kak sya, kak anie, cik tiara, ila@ultragirl, faizzah@qaseh, cukuplah tuh..aku pun tak ramai kawan kat blog nieh..

happy tagging..nyeh nyeh nyeh!!

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails