Rabu, 20 Mei 2009

Aku ada 3



tak..aku takde 3 keta..aku takde 3 rumah..aku takde 3 golang omeh(eh..ado ar..tapi kocik yo)..tapi aku ada 3 anak (buat masa nie 3 jerlah yang ada pun..hehehehehe).

Penghibur hati aku kala aku bosan tahap cipan..mengajar aku lebih sabar..my anak2. The best gift ever i had in my life selain mak, bapak, hubby dan lain2.

Sesekali aku ajak kakak or lidya dukung tang belakang. Mestilah dorang suka. Aissh..tak larat pun takper janji aku enjoy dengar gelak ketawa dorang. Bergurau..bergusti..bermekap..bestnyaaaaa...

Aku suka ambik gambar dorang..suka sesangat. Kakak (Julia Adriana) memang terserlah ar sebagai sorang kakak. Anytime nak soh dia tolong amek pampers ker..air minum aku ker(bukan hot drink yer)..dia tak banyak songeh buat jer. Suka posing..suka mekap...suka2 jer nak hangin..suka2 jer nak menjawab dan suka gak berkawan. Manakala anak ke2..hah nie aduihh aii. Camner nak citer ek. Nak kata manja sangat pun taklah sangat. Tapi aduii...sometimes poning palo dibuek eh. Not as good as kakak though..playful sesgt. Hubby suka sangat sakat dia. Lambat tul nak pandai cakap. Umur 2thn pun belum lancar lagi. Very2 sayang adik dia si Dania tuh. Tapi kalau bergurau naik seriau aku tengok dia kejakan si kecik. Tapi si kecik tuh leh lak gelak selamba jer macam takde benda.

Nak kata apa lagi? Alhamdulillah...syukur sesangat dengan adanya dorang nieh.

p/s: hubby ada cakap if 'ter' ada sorang lagi..dia takkan merungut malah dia redha..rezeki katanya. aku?? sabarjerlah...
Posted by Picasa

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails