Khamis, 7 Mei 2009

Dah balik bercuti

Malam tadi jam 8 aku sampai..perjalanan 3 jam dari Pahang tak memenatkan pun. Alhamdulillah...anak2 aku ok jer semuanya tak meragam. Aku jer 'poket' ragam..huhuhu

Gambar dah nak letak tadi boleh tapi tah apa tah tetiba 'hang' lak. Nantilah bila aku ada masa nanti aku letak yer. Seronok berjalan? Aihh..namapun berjalan beb mestilah seronok kan. Semua free tinggal ko bawak jer perut ko tuh..hehehehehe

Aku nieh kan boleh lak terlupa nak beli ole2 untuk hubby. Tak katalah..dia tepon aku banyak kali pun aku tak jawab. Dah nampak banyak 'missed call' dari dia pun haram aku nak call balik. Hubby naik fed up nak call aku lagi dah..Cian..tulah lenkali orang ajak berjalan tu ikut jerlah. Ni tak, macam2 alasan diberi.

Aish..takde makna aku nak rasa malu ke apa ker. Pedulilah ko nak cakap apa pun...janji aku gembira. Kalo kita nie asyik risau apa yang orang cakap pasal kita mangler tak best jer rasa jiwa dan raga..betul tak? So..buat derk jerlah. Buat jer muka tempe ke..muka anggun ke..janji kita tak ganggu hidup orang lain..dah ler. (apa ke halnya tetiba aku nak tulis ayat2 nieh?)

Urusan kat Pahang tu aku takleh nak citer kat sini..boleh kata rahsia aku. ecehhh...kot ler nak berahsia sangat aku nieh kan. Silap2 tak dan apa2..laju jer aku menaip citer kat sini. hehehhe Tak banyak tempat aku pegi pun..abih2 pun kitorang ke Teluk Chempedak dan ke East Coast Mall yang baru bukak tuh. (sempat gak aku shopping sesikit...taknak dah gi shopping mall nieh..asyik nak shopping jer keja aku...huhuhu)

Esok lusa ar aku letak gambo yer...tadi tah apa tah..maklumlah aku nie bukannya reti sangat pun pasal upload gambar neih..

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails