Jumaat, 22 Mei 2009

Kicap cair??

Korang yang expert memasak nieh leh tak tolong aku?  Aku tengah confuse giler babai.  Macam nieh..this morning MIL dok sound aku salah beli kicap cair yang dia ndak.  Kalau korang nak tau dia soh beli  jenis jer kicapnya..kicap pekat 1 dan kicap cair 1.  Aku beli 3 dari jenama yang sama.

2 botol pertama tuh, 1 tulih kicap dan 1 lagi tulih kicap masin..so aku bajet tentulah kicap cair.  Semua kicap kan ker dari soya bean?  fenin ar..lagi ar pulak siap kena sound 'tak pernah masak sebab tu tak kenal mana satu? perrrgghh.....menusuk ke sanubari tuh..

brand apa yang aku beli? ala...yg mula dgn huruf 'T' tulah.  Padan dengan muka aku pun..tak reti ar nak baca label kat botol tuh bebetul.  Main sauk jer..balik tengok dah salah.  Kena sound taulak nak sentapz.  

Balik nie mang aku kena beli betul2 kicap cair..adeeeehhh..mengong ar aku nieh.  Malu beb malu.

selamat ler suka ria dihujung minggu nie yer.  aku kena keja ar...mang tak best.

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails