Isnin, 25 Mei 2009

Macam biasa jer..

owh..tidak i terforgot ar nak wish happy besday utk 2 orang close to me.  Ayoooh..camner leh lupa lak nie?  Tah apa yang aku dok ingat tah..aishh...apa ra belum pun tua tapi benda camnie pun leh lupa.  pssstt...korang tau tak aku leh sengaja jer tak bagi tau hubby.  Aissh..sendiri mau ingat ar takkan mak sendiri punya besday aku nak ingatkan lak.  Biar dia rasa kena 'kaw kaw' dengan mak dia balik keja nanti.

Lagi sorang tu adik sepupu aku.  Dah abih kot sijil pendidikan kat penang tuh.  alaa..cik mek tu aku anta sms pun kira orait ar kan.  tul tak? ya betul..hehehehe

Takdelah yang menarik pun hujung minggu aku pun.  Aku masak pun ala kadar jer untuk aku dan anak2.  Hubby pagi2 buta dah kuar main bola inter-department ofis dia.  hahh..ko balik umah dah tengahari bawak balik lauk bungkus dan hamper.  Boleh pulak dept. dia menang tempat ke 3.  Yang hampeh tu lak dia bukannya main pun.  Dia supply baju jersi jer utk team dia.

Kakak mintak nak main air macam minggu lepas..aku tak dapat nak penuhi sebab
 1.) tak koser nak kuarkan kolam plastik tu dari bilik stor;
 2.) tak koser nak tunggu air kolam tuh;
 3.) tak koser gak nak kemas dan lipat kolam tu simpan balik dlm bilik stor tuh..

Malam lak aku ajak hubby makan kat luar jer lepas aku beli stok susu baby Dania and 2 orang kanak2 tuh. Sempat lagi aku sauk seluar pendek buat basahan dorang kat umah Uwan dorang. Ahh..stok lauk pun takde nak dimasak..tak koser nak gi beli semata2 nak masak utk 2 orang dewasa n 2 kanak2 riang tuh. Pokoknya..aku malas daaaa..

dah tu jerlah citer aku.  Aku dah buat appointment dengan member aku hujung minggu kitorang nak pegi 'window shopping'.  Leh caya aku nak 'window shopping' jer..cayalah yer. hakhakhakhak

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails