Isnin, 29 Jun 2009

Jawapan..

Aku boleh lak terlupa nak bagi jawapan hari Sabtu hari tu..hari Ahad lak mang tak de peluang langsung nak berinternet.

Ok..jawapan pada gambar kat bawah tuh...barisan melintang tuh kakak, barisan kedua belah kiri tuh Lidya dan sebelah kanan lak si Dania..sama gaklah barisan terakhir. Macamlah orang nak amek tau sangat kan? hehehehe

Enjoy tak hujung minggu hari tu? Aku dok umah jer..ish takut ar nak gi jenjalan, nak pulak ada anak kecik2 nieh dengan citer penyakit yang memacam nieh eeiieeii..lagi lah takut dibuatnya. Yer..yer..mang ar nak sakit nak mati dok umah pun leh gak kono. Tapi kita kena ar berjaga2 gak.

Ok..dah aku takleh nak gebang lelama ar..kojo menimbun nieh hah..lagipun den nak amek coti ar. Coti den manyak lum abih laie...heheheehe.

Aku mang ada citer pasal hubby nieh..pergghh..runtuh jiwa raga aku dibuatnya..tapi pada aku ar kot pada orang lain tuh aku tak tau ar kan. Sedih beb..dok terngiang2 kat tinga aku nieh hah..

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails