Khamis, 4 Jun 2009

Rezeki

Aku bawak bekal macam biasa hari nie.  Tah macam mana kawan aku call tengahari tadi ajak makan kat luar.  Wahh..aku pun dah lama tak makan tengahari apa, pucuk dicita ulam mendatang ler apa lagi.  Rezeki jangan ditolak..'on' jerlah.  Bekal kang leh bawak balik umah hangatkan then jadi ar dinner kang..heheheheehe

Aku ingat nak belanja dia makan.  Asal gi makan2 jer dia belanja, aku nak gak belanja dia makan.  Bukan selalu pun kan.  Kalau dah nasib dapat kawan yang susah nak terima dibelanja nieh..heeeiii nak taknak kena ar terima (dalam hati punyalah riang ko!!).

Kitorang pegi makan kat mana lagi kalau bukan yang ada loga big 'M' tu ler.

Kenyang giler beb!  Mana taknya beb..boleh lak aku ngan kawan aku nie ikutkan tekak yang mang dah kebulur ikut jer kata budak kaunter 'alah tambah RM1.2o jer' untuk dapatkan yang saiz besar.  Hah..ko dah tu leh lagi mintak sundae kon..wuishh..mang ler payah nak kurus macam nieh.  Diet ko yang sebulan tuh mang hancusss ler.

Tima kasih fren for your treat.  Lenkali tuh please ar let me treat u back. Malu ar asyik ko jer banjer aku.  Anyway..esok lusa tungang n tungging (macam lah ada perkataan nie) aku enjoy bercoti. Naper?  Aii..orang ada coti..cotilah korojernya yer.

Selamat menghabiskan coti yer kengkawan..takde duit pun takper..korang dok jer kat umah layan internet takpun layan Astro yang la nie tah apa2 rancangan dia.  Dok tambah channel tapi kena bayar lak..coiii..yand sedia ada taklak diletak pun citer yang best2.  Hampeehhh!!!

daaa!!

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails