Jumaat, 12 Jun 2009

Tahan jerlah

Gambar semalam tuh memang betul2 buat hubby cuak. Well..semalam bila aku tanya dia, dia pun seriau jer kot aku yang mengandung. Aii..takut lak hubby nie. Tapi hubby kata dia taklah takut sangat tapi kot tinga dia yang berdesing kena sound. hahahhahaha..haaa..tau pun takut. Cakap I u taknak dengar. Dengar pun buat2 tak dengar. Kot jadi 'ter'..u sindiri mau ingatlah beb.

okay..citer hari nie lak...


Aku masih lagi boleh bersabar..masih boleh lagi dok senyum. Dalam hati nie tuhan ajer yang tau. Geram pun ada gak nieh...moga2 Allah swt tetapkanlah keimanan dan kesabaran paling tinggi..amiiiinnn...

Perhal? Eishh..takmo ar citer..tak koser pun sebenarnya. Just nak luahkan hati jer. Lepas nie ok jer kot. Insya Allah. Tak ada masalah yang tak besar melainkan kita sendiri yang sibuk dan cuba nak perbesarkan sesuatu masalah. Betul tak? Betul!!.

Hujung minggu nie apa rancangan korang ek? Aku nie hmm...ntahlah adik2 aku dah sibuk menanya bila nak balik KL. Aku tak berani lak nak janji. Aku diam jer. Kena marah ker kena perli ker..tahan jerlah. Aku terangkan pun bukan ada yang nak paham kan pun. Yelah kan..kadang2 diam tu bukan kalah tapi beralah. (baikjer mood aku hari nie..aku pun cam tak caya jer).

Bergembira lah korang di hujung minggu yer..harapnya aku pun macam tu gak.

Bye...

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails