Isnin, 6 Julai 2009

Fr Palong with love




Cewaaah.....tajuk bukan main lagi aku nie. Aku tersangat lah gumbira dan seronok bercoti di Palong. Meraikan majlis pertunangan yang sederhana tapi tersangatlah meriahnya. Adik-adik sepupu aku Hayati dan Anep dah pun sah menjadi tunangan orang semalam. Aku letak gambar seskit jer. Memang seronok dapat berkumpul. Bapak tido punyalah lambat malam minggu tu. Sib baik gak sebab kakak boleh lak terngigau mencarik aku tengah gelap. Tak pernah dia mengigau macam tu sebelum nieh.

Gambar atas tu gak cuma sebahagian majlis pertunangan dan sebelah malamnya lak dibuat majlis tahlil. Inipun aku lemau lagi nih..letih bukan sebab buat kerja beberat beb tapi sebab tak cukup tido. Tak tu mang cergas jer aku di pagi Isnin selepas berhujung minggu yang panjang.

Sebelum aku gi Palong aku sempat weih..ke kilang Goodmaid tu..memang berbaloi pun ko. Tapi aku tak leh nak amek gambar ar sebab dok mendukung si Dania. Lepas tu lak aku pegi lak ke Dataran Senawang tengok expo pertanian. Aku beli pokok lagi..hubby dok berminat beli pokok ros aku lak dok beli pokok ulam raja dan daun kesum..kakakakaka. Aku mintak hubby tolong tanamkan sebab so far aku tengok apa yang hubby dok tanam mang ler 'menjadi'. Tak katalah kan..tengoklah aku nie..'menjadi' gak apa..(ops..boleh lak terkonar citer lain).

Hah..nanti aku letak gambar bunga ros dengan pokok2 yang hubby tanam yer.
Posted by Picasa

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails