Khamis, 23 Julai 2009

hmm..apa yer?

Sungguh2 aku tak tau nak citer apa kat sini. Dok pikir baper kali dah nie...oh ya..psl mineral make up tu kan..adik2 aku taknak ar jadi model..aku nie apatah lagi kan..(konon2 ar pemalu ya hamat nieh..hehehehehe). Sebenarnya dok nak buat peh tu amek gambar rasa susah ar weih..kot aku dok pakai pehtu ada orang tolong klik2 kan gambau tu ok gak..tapi aku akan cuba gak yer...insya Allah..aku akan usahakan khas untuk mereka yang dah tertarik nieh..ecewaahh...

Pehtu pasal apa ek aku nak citer nie? hhmm..hah nie pasal....lar ish..pasal apa ek? fenin pala dah..leh lak jam2 tu pala otak nak jammed kan? oh..ok ok dah ingat dah..(sah ler aku nie dah tua bangat..huhuhu) alaa..agaknya aku pun sama 'gerhana' gak ar nieh..heheehehe dah melalut lak aku nieh..

Masa aku coti hari Sabtu hari tu kan, ada ar ejen TM nieh..memula budak muda dok tanya aku nak pasang internet ke dak..aku jawab ar aku dah apply dari tahun dulu lagi tapi tak pasang2 lagi. Budak tu pun hangguk pehtu dia chow. eh..eh..lepas tu datang lagi tapi kali nie orang tua lak, dok tanya benda yang sama..aku pun jawab gak yang sama. Tapi pakcik tu boleh lak dia kata kalau apply sebelum ada tiang ke apa ke..kena gak apply yang baru. Aku pun apa lagi..ok meh masuk umah. Tak yah citer banyak apa pun..aku terus jer isi borang. Kata pakcik tu dalam 10 hari leh pasang dah..hah..aku nak tengok..betul ke idak 10harinya tu..korang pun kira sesama yer.

dahtu jer aku nak citer...maklumla coti lelama..keja menimbun nak kena settle..nanti kita sambung lagi..bye..chow sin.


Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails