Rabu, 1 Julai 2009

i benci tau!!






(pic fr. google image)



sedih ar weih...bila my hubby sendiri dah bukak mulut kata i dah gumuk..mencik i tau..

masa tu makan tengahari di hari Ahad..tapau jer... pasal kitorang tak sempat nak ke kedai untuk beli barang dapur. Setakat nak masak untuk 2 orang dewasa dan 2 orang kanak2 apalah sangat kan. So, aku pun soh jer hubby tapau..lagipun time gaji kan lagi senang ar soh hubby sebab aku yang belanja.

Hubby makan tambah pehtu ada ar baki lagi skit..perut aku dah santak giler dah. Dah mang penuh..hubby pandang muka aku soh habihkan balance nasik tuh. Aku buat ar muka dah kenyang..sebab mang aku betul2 dah kenyang..

boleh pulak hubby cakap direct jer to the point..'alah..mang awak tu dah gemuk'..

Tersentak..sentap..aku mendengarnya tau..sure lah hubby tuh perasan muka aku yang dah berubah tuh. Ditambah lagi rasa pahit kelat payau yang sedia ada dengan ayat..

'alah..mang betul apa..'


pergggh...lagi bisa weih..makan dalam tuh...

tapi adakah itu buat aku terus berhenti makan? hantar terus pinggan ke dapur? merajuk dengan kata2 hubby itu? ahhh.......












tak de maknanya weeeihhh...aku pulun gak sampai habih nasik aku tuh..wakakakaka...

p/s: gambar aku tempek dari Google image..

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails