Khamis, 16 Julai 2009

Meh..jom...kita...

Aku dah ok dah..[walaupunnn...]..aku mang tak suka nak sedih lelama..hilang keayuan, kejelitaan, kecantikan..pergghh..ayat tak beragak aku nie..Nak bagi muka awet muda tak leh nak stress..takleh nak muka mencuka lelama..bughuk ghoman eh...hehehehehe

Dalam dok sedih2 aku tu..ada gak benda yang boleh buat aku gumbira..lalalalala. As usual ar kan orang pompuan nie kalau nak bagi dia happy sokmo..surelah dia nak tengok benda2 yang cantik..benda2 yang berwarna warni..benda yang tulih SALE..hahahaha hah ko sebut jer dah golak bosar dah..

Aku sejak dua menjak nie dah start nak ngumpul balik benda2 yang boleh mencantikkan diri aku yang hodoh n buruk nie..ish ish..selamba jer aku dok ngaku diri. ooh..susah wo nak cari orang cantik molek nie dok ngaku diri dia huduh [ada yang mau muntah darah nie kang..hehehe]

eh..jab ker aku nie yang dok ketinggalan zaman orang dah nampak cantik sokmo, aku jer baru terhegeh nak ikut sama? tak kisah lah..janji aku pun ndak gak seiring dan sejalan dengan korang yang lebih cantik nieh. ecewahhh...ayat tak hengat aku nei.

Dalam seminggu dua nie aku dok sibuk google tentang MINERAL MAKE UP. hah..kalau korang nak tau korang google ar sendiri yer. Ada macam2 jenis tau. Alah..L*real ada..M*ybelline ada..antara jenama yang kuarkan Mineral Make up nieh.

weeeeihhh..aku pun dah terpaut la gak la akhirnya kan. Makanya aku pun sempatlah meng-order. ahahahaha hah nanti aku letakkan gambarnya yer. Alaa..nak cuba try test sample nya dulu..kot ok aku beli ar yang besarnya..kot tak ok..beli jer jenama yang aku dok sebut tadik. hah pada yang dok kata jenama L*real or M*ybelline tu murah sangat..terpulang. Aku pun tak paksa korang nak beli ke idak. [weeihh...zaman meleset nie aku kena ar downgrade or bajet nak beli brg2 nieh weiiihh]

dah tu jer..nanti aku bagi tau link nya yer..

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails