Khamis, 9 Julai 2009

Nak jadi Polis?!


Sengih jer budak bertuah nie naik motor polis nieh. Memula soh naik dia taknak..konon takut. Dah duduk tuh bila diajak turun melalak lak taknak turun. Adeeh...budak bertuah nie nama dia Lidya Camelia soon going to be 3 coming this 28 July. Baru jer pandai cakap ayat yang betul, sebelum nie dia punya ayat sorang pun tak paham. Aku pun pening dengan ayat2 dia. Yang betul pun ayat nak susu jer..lain semua mang langsung takleh faham.

Ini masa aku coti hari Jumaat minggu lepas, kat Dataran Senawang masa ekspo pertanian yang aku dok beli pokok2 tu ler. Aku soh kakak naik tapi dia taknak..takut ler tuh. Siren motor nie kuat giler ko, naik pecah tinger dibuatnya. Tapi masa nie dia tak pasang ler, aku tau sebab masa Sua Rasa hari tu aku motor nie gak ada kat situ.

Lepas aku me-round sini, sempat beli coklat buatan dari Peghak..aish..idok ler teman tau kat Perak nun ada orang buat cekelat. Teman tau ada labu sayung jer. Wuish..sedap gak ler cekelatnya. Teman ghasa rugi tak beli banyok2 hari tu. Takper ler lenkali buleh ler beli. Aterr..mana ler teman nak tau tak cukup..tupun teman dah beli 10hinggit..sepeket singgit jer yob. (perkehal jadi org perak lak nie??-mkn byk deghian n coklat dr peghak ler tu..hehehe)

p/s: gambar pokok2 lum leh gi ar..aterr hari2 sampai umah gelap jer..
Posted by Picasa

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails