Jumaat, 10 Julai 2009

takder apa2

Hujung minggu dah sampai lagi..nak ke mana? Dok umah jer kot..boring? tak ar kesian kat umah aku tu mcm takde orang duduk jer. Dulu2 bila takde umah aku sibuk nak berumah sendiri..bila dah ada nie boleh lak tak lekat kat umah. [eceeh..konon ayat cover line].

yerlah kan..hubby aku tu bukan jenis suka gi jenjalan pun. Abih2 kang dia dok terlentang depan tv takpun dia di kuar umah jab kata gi kedai..walhal? gi jumpa kawan. Eh takdelah hubby jarang gi jumpa kengkawan dia time hujung minggu. Selalu nak ke mana2 sure dia ajak aku dulu kot aku taknak ikut pun dia paksa gak sebab dia takut kot aku gak yang bising asik dok terperap jer kat umah..heheehhee

hhmmm..nak kemana ek? ahhh..tengok jer sok hubby ajak ke mana..sambil2 tu leh ar aku membelek pokok2 kat belakang tepi umah aku tu..hehehhe

Selamat berhujung minggu yo...

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails