Rabu, 5 Ogos 2009

Malas yang menjadik2 bila..

Semakin lama dah semakin malas aku nak bercerita di sini. Kenapa nak takut eh bukan kena tangkap pun yer dok? Malas yang sajer2 dibuat weih...hahaahaha Aku rasa macam nak luahkan segala2 disini tapi tulah kan..kot kang org yang rapat dengan aku (ei sedara mara..kengkawan) terasa lak dgn aku kang...eceeehh...bertahun dah blog tetiba lak sekarang nie nak takut...geli geleman ko!!

Aku tengah sedih nieh..sedih tahap gaban weih. Perasaan inilah yang aku paling tak suka..very the vencik...hilang mood gumbira lalalala aku, tambah lagi satu uban...hahahaha giler ker apa, sedih jer ada uban naik... yerlah kan mana taknya bila ko sedih jer ko stress..bila dah stress mula ar termenung..then tak tido lena..muka yang ayu pun jadik layu..betol dak? betul betul betul bak kata upin ipin.

Aku tengah cuba sedaya upaya nak hilangkan rasa sedih nieh jejauh...Takat sedih time kopak tu aku leh tahan lagi tapi sedih nie yang aku mang rasa hampessss jer..rasa macam nak errgghhh..sabar2 sok sok sure aku gumbira..aku kan happy go lucky punya orang..sure oknyalah lepas nieh. Mana tau kot balik umah tengok angels aku 3 orang tuh sure happynyalah..

dah dah sedih go away..i wan to be happy alwayssssss....piece!!

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails