Jumaat, 21 Ogos 2009

Pokok2




hah...akhirnya ko dapat gak aku letak pokok2 yg ditanam dek aku n hubby [aku tanam serai jer-takde dlm gambar nieh]. Eeiiih..aku rasa pokok cili api aku dah majuk ar, boleh lak tetiba daun dia jadi kuning bila aku tengok semalam. Hari2 aku tengok pokok2 nieh. Kat depan ada gak tapi aku maleh nak gi snap. Ini pun aku dok amek memalam buta..[tah2 kot ada jiran nampak nie sure dia kata pompuan nie tah apa la keja dok amek gambar pokok memalam buta nieh]. Lantak ar..janji aku dapat gak letak gambar dalam nieh.

isshh..tapi hari tu sayang ar..lupa nak amek gambar bunga ros yang hubby dok tanam kat depan..kecit comei jer..takper next change nanti aku letak. Ulam raja yang aku dok tanam pun dah pun kuarkan bunga. Cukup bulan nie hubby dah panggil bangla tanam rumput. hah...ko dah dekat setahun barulah dia nak letak rumput..sebelum nie ..'boleng' jer. Takperlah kan..umah sendiri...buatlah pelan2 janji semenggah skit upanya..huhuhuhu

Sebelum tu..hah sori ek gambar nei blur skit..maklumlah tangan seh sobolah dok pogang anak..sobolah laie kamera..nak pulak tengah nak snap tu tetiba si Lidya panjat tang belakang..nyaris2 aku tertonggeng dengan kamera aku tu. Lidya mang pantang nampak aku duduk ker..dok merangkak ker mulalah ar dia nak 'chang' takpun nak dok ataih belakang buat aku jadi kuda. Tak cukup dengan ayahnya..hahahahaha [ayah dia takper sebab 'tut'..malu ar..nie pun ada yang senyum simpul..takpun dah ejek aku..hahahahaa].

ok..ok..sebelum tuh..aku harap2 di hari yang baik nie..moga kita dapat keberkatan dan kemuliaan dari Nya yang Maha Esa. Dipermudahkan segala kesulitan..dilindungi dari segala bencana dan bala penyakit..aminnn..

SELAMAT BERPUASA DI BULAN RAMADHAN..PUASA TAU JANGAN PUASA YANG YOK..LEPAS SAHUR, TENGAHARI DAH BUKAK PERIUK..
Posted by Picasa

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails