Selasa, 11 Ogos 2009

tau2 jer..

hihihihi...gelak kat diri sendiri..apsal? mengong tul aku nieh..sib baik ada gak orang nak..kalo tak tu tak tau ar kan. Aku bukan apa..hari2 dok adap blog nieh..nak taip mcm2 citer..then padam..then taip balik..nak sambung ar konon2 besok ker apa ker..tau2 jer dah langsung tak de citer.

Minggu nie ada jemputan kenduri doa selamat makcik hubby then kawasan perumahan aku nie dok buat lak gathering nyambut ramadhan. Adoii...bila la aku nak kurus nieh..turun 2kilo pehtu naik balik 3kilo. Yer..yer konon2 jer aku nieh dok diet..tapi hampeh jer resultnya. Hubby dah senyum sinis kat aku konon2 semangat nak kurus tapi takde benda pun.

Saper ya
ng dok kenal aku sure la nie terkezut beruk..dulu kemain cekeding sekarang nie dah tembun jer. Hati senang ar tuh kononnya..tapi dorang nie tak tau kot ..org yang dah tembun nie adalah org yg dok tanggung masalah tapi dilepaskan melalui 'ngap2' tak hingat...hahahaha

Alasan kuat lar tuh konon2 banyak sangat masalah ditanggung. Aku nie mang jenis tak suka nak pikir segala masalah. I tell u ar my friend..if u keep thinking bout your problem it would never end ok. Masalah akan sentiasa ada..only thing is how you handle the problem..waahh kononnya nak jadi kounselor tak bergaji. Tapi mang betul apa..ko dok pikir masalah itulah inilah sampai ko tak leh nak tido lena..but then kesudahannya masalah ko camtu gak. Yang penting sekali..ko dok diam2 then ko tarik nafas panjang then ko r
elease pelan2. Insya Allah sure masalah ko yang kusut tuh leh jadi ringan sebab ko amek masa utk settlekan. ecewaaahh..terer jugak aku nie dok bagi nasihat. Tapi bila kena kat batang hidung sendiri...pergghh..jangan kata tak dapat tido malam, siap takde mood lagi nak keja...hahhahaha

Buat kesekian kalinya aku dok lupa lagi nak amek gambar pokok2 cili aku yang dah kuar pun buahnya..tengoklah hujung minggu nie kot aku sempat sok..aku amek then aku tempel-ate kat sini..huhuhu..

aku nak chow sin..nak gi adap ehem ehem jab...

meh tengok gambar nie jab...anak janz Alang adik aku yg dok peknan la nie..productive sungguh family aku nieh..bergilir2 lak peknan..thn dpn aku kah? hahahaha..takutttnya...



budak bertuah nie the only cucu janz my mak n pak..mak eh tgh peknan dok mabuk laut ko..alaa yang aku dok tempek gambar pregnancy kits tulah..nama dia Amal..takleh langsung jumpa lidya mang dia bantai sesajer..tu konon2 dok tunjuk 'piece' ar tuh..

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails