Khamis, 17 September 2009

Cian blog aku..

Kesiaann blog akuu, berhabuk..berdebu..bersawang dah..almaklum la kan tuan punya blog nie dah masyuk mood raya u.

Ok ok..straight jer citer beberapa aktiviti aku..termasuklah aku ke alamanda putrajaya bershopping dengan MIL and adik ipar aku. Dalam perjalanan pun aku dah sakit kepala..migrain ko..mang minyak angin jerlah aku dok sapu kat kapla aku. Sampai dah takde dah bau minyak wangi yang aku dok pakai.

Sampai2 jer sana..tandas jugak aku tuju ko. Bolehlak jam2 tu gak perut aku memulas..hah tu dia..sakit kapla n sakit perut one time. pergghh..! tapi takper..demi nak shopping (kira2 ubat sakit kapla jingga dan sakit perut aku nie). hehehe Lepas aku jer aku muntah yang tak de pun kuar muntahnya..terus ok jer. Boleh lagi ke sana sini dok memilih tu ini..perhggh..pengsan ko..lagi pengsan ko bawak bebudak bawah umur nie.. Dania ok tapi si Lidya..ragam dia adeeehh..rasa nyesal pun ada bawak budak bertuah tu tau.

Pegi sana pun bukan apa..konon2 ingat kot nak ar kan bershopping baju utk anak2 aku..hhmm.. hampeh .. banyak yang aku tak berkenan yang tak kena langsung kat mata aku nie. Aku cuma beli kasut dan mainan untuk dorang jer. Baju pun aku belikan untuk Dania sorang jer. Baju kurung dah aku belikan..sajer tak nak boria tahun nie. Like hubby said..tak yah macam buat kain dari satu kayu jer..

Dah aku buat checklist dah..semuanya beres..ada ar skit2 barang yang aku nak kena beli nanti. But tak penting pun..kalo ada takper..takder pun takper. Korang camner persiapan? Dah siap dah semuanya? ...seronok jer kan nak raya nie? Kot tak seronok pun..tengok bebudak seronok kitapun tumpang seronok gak [baper banyak perkataan seronok aku dok taip nei?]

Aku nie tak cukup tido nie weiiihh..malam tadi dok pulun tolong MIL gantung langsir baru dia. Perggh..rasa sengal satu badan nie tak abih beb...takperlah MIL janji nak bagi rendang daging sekilo untuk aku bawak bekal ke KL sok..[yerlah yerlah aku tau org dok pulum balik kg, aku dok pulun balik KL] takper r..tak kisah kat mana pun kita..asal kan kita dapat beraya dengan family kita tu dah kira ok dah..betul kan? betulll..

Okay..esok aku last keja..ingat kot TPM dok announce cuti umum..bestnyaa..upanya cuti khas utk bebudak sekolah jer..hampeh..takper tak kisah..sehari jer..no hal..hah lepas tu pulun lak coti seminggu..yahooo..yabedabeddoooo...

p/s: ada ker lagi pasar ramadan nei beb?

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails