Ahad, 6 September 2009

Hari Ahad..

Macam tak caya jer kan? Tetiba aku terlebih rajin lak nak updet blog aku nie. Walhal... Ala..biasalah kan bila ada idea yang mencurah..[cewwahh..idea konon]. Aku suka lagi nak bercerita kat sini. Tak ramai yang nak komen..macam takde orang pun yang baca..walhal..hah..baik korang ngaku korang baca diam2 jer kat sini kan? Eleh..aku pun..heheheehehe Korang tak yah risau..aku bukan 'pailang' [korang tau ker maksud nie? kalau tak tau sudah..aku sendiri pun maleh..eceh maleh konon..walhal...]..persal la aku nie asik dok 'walhal walhal nie'...ahh lantak..bantai..aku main ikut sedap jari nie jer nak taip ko. hehehe

Yang penting ayat aku panjang..waakakakaka..[macam sewel jer aku nie kan? ker memang sewel?]. Kemaruk sangat kot sebab jumpa kengkawan lama. Tak kisah..janji korang pun sengih jer baca apa yang aku taip nieh. [tak sengih pun takper..korang baca jerlah yer tak yah nak komen2, aku pun bukan rajin nak balas komen korang..]Paham tak paham belakang kira. Aku pun dah lupa nak letak citer apa dah hah..

Dua beradik Lidya n Dania semakin sihat..Alhamdulillah..Tapi for sure lepas nie kakak pulak. Kakak nie kalo demam..hhmm..siang dia ok..malam tu yang aku tak tahan. Dia dok merintih..mengengek..silap2 kang dia melalak. Perggh..masa tu aku rasa nak soh dia diam dengan menyusu badan balik..kakakkakaa. Kadang2 aku kesian gak dengan kakak nie..yerlah kan dia semakin besar, aku tengok dia rasa macam terpinggir jer..asik kena marah jer. Ada jer kelakuan yang dia buat nak bagi kitorang marah dia. Kalau kena marah tu selalu jer ar ayat dia 'mana ada kakak buat'..'kakak tak buat, lidya yang soh kakak buat'. Hmm..sabarjerlah..

Apa yang nak masak ek? Aku ada ayam..ada udang skit..ada ikan bilis..hhmm..sayur pun ada..hhmm ayam buat masak kicap..udang buat goreng tepong then ikan bilis wat sambal..sayur tu tumis jerlah. Hah..boleh ar tu..set..kot rajin kang aku letak gambo yer..adios geng..

Selamat Berbuka !

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails