Khamis, 3 September 2009

Hujung Minggu yang indah..

Tulah bila dah terlebih keteruajaannya tu kan..padan muka aku. Hari yang sama aku patut berkumpul dengan keluarga aku hanya dapat dibuat selepas berbuka di rumah mertua aku. Tapi aku tetap seronok beb..dapat berkumpul lagi..aku memang looking forward acara berkumpul sesama keluarga neih. Siok beb..siok sesangat. Kira2 sambutan merdeka aku adalah acara berkumpul sesama keluarga..wah gitu..macamlah best sangat kan?




Apa pun..janji kegembiraan jelas terpancar dimuka masing2. Bukannya selalu pun dapat berkumpul macam nieh. Ikatan persaudaraan terjalin erat..kalau tak yang tua mulakan takkan yang muda pun akan mengikut..betul tak? betullll!!!





Lauk pauk..pergggh..mengancam beb..abihlah journey diet aku..tonggang langgang jadiknya. Tah bila la leh kurus neih. Dugaan dan cabaran semakin hebat ko..adeehh..berat mang ler berat aku jadiknya..hehehhee





Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails