Jumaat, 25 September 2009

Raya Time..!

Aku kat kl dah nie..till weekend. My hubby as usual is not with me. Kono kojo kato dek eh..nak amek coti lobih tak dibori dek bos eh.. cian.. Aku lagi cian..dah beria2 ingat nak beraya kat KL on 2nd raya onwards, boleh lak bapak kata nak gi umah adik dia kat Palong nun hah.. aih..den poei yo..siap tido somalam laie kek umah pak ngah den tu.

Seronok weih..dok berkumpul sesama adik beradik..sepupu sepapat. Hubby? Ehh..ndak tak ndak kenalah dia berada disamping ku. Dah 1st raya dan sebelum2 tu bukan main lagi aku nie dok ikut dia kemana2 pun. Its about time for him to pay back ar kan. Like it or not..kena gak dia balas..tak mungkin ar hubby tu hingin mendengar aku dok mengungkit 24jam kan?.

Amacam raya korang ada seronok ker? Surelah seronok..raya mana lah ada yang tak seronok.. yang tak seronok yang kena kuar belanja lebih jer. Yang mak budak..bapak budak sengih jer..anak2 dapat duit raya dan leh ar cover sehingga dapat gaji sok..kahkahkah..

Aku akan balik ke seremban hari sabtu nieh. siaplah kan korang nak balik KL sok..sure lah jammed giler nak mam tu kan? Kot ada yang ndak balik tanpa jammed tu hah..balik awal2 yer. Then make sure lah korang lalu lopeh tongah malam dapat ar diskaun. Tapi kira oklah sapo nak bagi korang driver nie duit rayo..hehehhe

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails