Jumaat, 4 September 2009

Sengaja jer..

Hujung minggu yang berlalu membuatkan aku rasa seronok sesangat. Malam merdeka disambut bersama keluarga tercinta..ewaahh..kononnya. Tapi sayang hari Merdeka tu aku berbuka puasa hanya bersama suami tersayang. Bangcik si driver kena masuk keja lak, jadiknya mak, bapak dan len2 pun kenalah balik. Tapi takperlah sekurang2nya dapat gak aku bersahur beramai dengan dorang.

Masa hari Merdeka tu macam2 hubby soh aku masak..ikutkan hati mang aku taknak [malas walaupun bukan selalu masaknya pun]. Sib baik la tempolok aku n hubby tak kisah, semua pun 'boh' jer janji sodap..heheehe



Hubby pegi sorang2 ke bazar ramadhan..aku kat umah dengan 3 orang budak2. Pengsan aku ko..time hubby kuar tu dorang aku kerahkan masuk mandi..perggghh..mana nak tengok ataih dapur mana dorang dok curah air kat si Dania yang dok tercongok depan bilik mandi. Kesudahannya si Dania mandi sesama walhal dia awal2 lagi aku dah siapkan..nyaris jer tempe aku goreng jadik hitam legam kooo..bila report kat hubby, katanya naperlah tak off jer dulu dapur gas..tahnya kan? aku pun bila dah posa jadi macam 'lem' jer [ker ko mang dah 'lem'?..ahhaaha..ngaku pun].



Hari2 biasa posa time kojo..sonang yo den nieh hah..gi umah omak laki den ar..member siap masak lebih untuk aku tapau balik untuk sahurnya lak..heehehe. Senang n jimat manyak weeeihhh. Orang dah offer tu aku ikutkan jer. Kot tak tapau kang ada yang majuk kata masak banyak2 takde orang nak amek. hahahaha..mang selamba sungguh hidup aku. Apa lagi nak dirungutkan..biasalah manusia nie mang selalu jer bising itu tak kena ini tak kena. Last2 yang tangkap sadis..diri sendiri gak. [apala yang aku dok melalut nie]. hahh..bantaiii janji blog aku tak terabai tapi serabai macam tuan dia..hahahahahaha [tak kelakar pun nak gak gelak..]

Looking forward lak dengan hujung minggu nie..dapat jumpa member time skolah dulu..bestnya...

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails