Khamis, 8 Oktober 2009

Alamak..!

hah nie nak bagi tau skit yer..kira2 update dari luahan aku semalam..yang tak tau tu click sini, tak pun korang scroll jer kat bawah nie..

Petang semalam masa dalam keta on the way nak balik umah..tetiba hubby bukak mulut citer pasal dia dok dapat 2 missed call. [aku like..ada aku kesah?? punya muka] selamba jerlah sound..

saper? dah tau ada missed call tu tepon jer lah balik..pehtu dok sibuk tak tau saper call..

hah..ko tu dia mood aku yang tak betul nie terus jer direct melaser suami ku itu. Langsung hubby 'beng' jer dengan aku..

ishh..awak nie orang lum abih citer dah sound2 jer..dengarla dulu citernya..

gulp..terus tak kata aku dibuatnya..

kata hubby dia call balik..kira jadi kes..orang sana tanya ko saper..orang sini pun dok tanya ko saper..last2 hubby cakap nama dia ..then orang tu kata dia nak pasang tepon..tanya bila hubby ada kat umah..bla..bla..bla..

koooo...dari muka macam tapai benyek...muka kedut 2 ratus ribu hilang beb..dah sengih macam kerang busuk jer ko..kahkahkah...

dan hubby pun mula ar dengan ayat2 mukadimah2 dia..i memang tak leh tehen u..kot ikut hati mang nak menjawab jer..tapi sebab sayang..[ceh..konon tetiba lak sayang] aku tahan jer..aku sengih..aku buat pandang manja kat hubby..kahkahkah..kot ada ar sesapa nampak memang menyampah tengok muka aku nieh..siap cakap tu kat hubby..alaa..saya tau awak sayang saya, yang..

selamaba hubby jawab..takde sebab sayang der..nak pasang tepon mengalahkan nak beli keta..orang beli keta pun 2 hari selesai..ini, makan tahun..banyak lak cekadaknya..

gulp..[camner kot time nak amek modem sok nie??][ndak ker hubby gi amek sok??] kuang..kuang..kuang..

Cam mana pun..terima kasih TM sebab akhirnya ko bagi gak aku khidmat walaupun aku rasa seksa la sesangat..[kenalah berterima kasih beb..dah berbakul aku komplen kat customer service dorang]. Sekurang2nya sekarang nie masalah aku dah nak selesai. Alhamdulillah..

Ayat yang aku lagi tak tahan dari hubby..

make sure semua keja awak dah selesai sebelum awak nak ngadap benda tu..bukan saya tak tau pangai awak bila dah ngadap benda alah tu..perggghh ko..mendalam weihhh..

Sampai kat umah malam tadi..bertambah rajin aku beb..basuh baju siap sidai lagi..kakakakaka

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails