Isnin, 19 Oktober 2009

Gaya pagi raya..



Raya dah nak abih..terhegeh2 aku br nak letak gambo..Kesian tul kan? Baru jer nie hah ada peluang nak letak pun, sebelum nie asik tertangguh2 jer. Dah lama pun aku tak letak gambar anak2 kat sini. Ini gambar my 2nd daughter..Lidya Camelia namanya..tersgtlah manja dgn ayahnya, asik kena sakat dek ayah n sesekali aku pun ada gak. Lembeng, cengeng..paling takut dgn lipas, bunyik mercun dan tak penah langsung pegang bunga api..

Gambar kat atas tu aku ambik masa pagi raya dlm keta, nak ke Sri Menanti n Terachi..Aku tak perasan langsung, leh jer tetiba dia cuit bahu aku n cakap..mak, cantik tak? hhmm..cantik..tau dek acik ko..sure dia marah ko tau.. Aku pun amek camera, eh..boleh lak dia capai lepas satu2 'sunglass' acik nya. Macam2 gaya lak tu..lum pun besar..dah pandai bergaya..tah dari saper la ko ngikut nie Lidya oii...oh..ya ms nie kitorang pinjam keta my adik ipar cos my adik ipar is following keta MIL, kakak pun ikut aciknya [my SIL].

Apa citer hjg minggu? aiihh..taklah sgt sibuk pun tapi dok gi kenduri kahwin dan rumah terbuka. Semalam jer tak kemana2 tapi sempat aku n hubby memanjakan diri ke salun..hubby belanjakan..[makasih yang..sok2 banjer lagi tau..hehehe]

korangnya hujung minggu camner? sure best kan?
Posted by Picasa

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails