Rabu, 21 Oktober 2009

Lemaunya..

dah dekat2 hujung tahun nie aku makin lama makin lemau ar..maleh jer rasanya. [eh..macam biskut raya la pulak..maklumlah dah nak abih raya nie kan]. Bukan takat nak update blog, nak buat keja pun dah takde mood. Mana eh nak carik mood nie? Nak kena gi bercoti kot aku nie..hmm..time coti sekolah nie elok ke mana eh? Eceeehh..ada hati nak gi coti jenjalan. Yerlah berangan jer dulu pehtu usahakan mana2 yang patut then barulah jadi kenyataan then baru kita siok beb..

Blog aku nie pun dah macam apa jer..dulu masa memula join blog..pergghh bukan main lagi aku rajin citer tu citer nie. Dah lelama nak lak ada FB..lagilah jadi malas aku dibuatnya.. Takper lepas nie sure aku jadi rajin serajin2nya..sebab apa tau? sebab aku dah leh berinternet kat umah..yeay..yeay..bestnya ko. Ker silap2 aku nie rajin main game kat fb jer nanti..kehkehkeh..

Tapi [kalo dah malas tu kan..ada jer tapinya]..aku la nie tengah carik mood utk rajin berblog. Nak gaya tutup pun ada gak nieh..dulu ada jer orang dok sound aku..weih..kak, update r blog..orang nak baca ar. Beng..jer aku masa tu..agaknya kalo lah sampai la nie dia dok sound aku..aku ingat sure blog aku hari2 ada jer citer. hmm..benda dah lepas jgn dikenang kelak nanti kita gak yang bersedih..elok nak gumbira lalaala..ada gak yang nangih nie kang.

Ok..ok time for happy..aku nak upload gambar anak2 aku naik basikal..hasil kutipan duit raya hari tu..hishh..tak baik tau..aku takde de nak guna duit dorang utk diri sendiri. [tapi kot yer pun tak salah per...kikiki]. Ada gak aku invest ker edufund dorang yer. manalah tau kan kot anak aku tak dpt biasiswa leh ar guna tu sok. silap2 aku dok guna duit tu ke lain soh jer dorang buat pinjaman PTPTN..hahahahahaha

opss..melalut sudah..nnt yer..aku letak gambar 3 beradik berbasikal..

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails