Ahad, 1 November 2009

Hari nie..



Malam tadi kami ke kenduri doa selamat sepupu hubby merangkap jamuan hari lahir anak sepupu happy. Hubby konon2 nak balik cepat nak tengok 'live' soccer game N9 n Terengganu. Tapi kalo ko dah dok dengan sedara mara tu takde makna ko dapat balik cepat nya der. Aku pun dok la tercongok perhatikan anak2. Dah dekat 11 malam barulah balik umah. Tupun sebab hubby kata esok dia nak ke Seremban Parade. Ada bowling inter-dept katanya.

pssst..korang tau tak sunggulah kurang sopan aku nie tau. Boleh selamba jer aku kat umah adik sepupu hubby tu bersms dengan member aku. Takdelah reti nak bg tau member aku tu yang aku kat umah sedara hubby dah 4-5 kali dok sms barulah aku bg tau aku kat kenduri. Tak elok kan wat camtu? Orang lain nampak sure dia ingat aku dok gossip pasal kenduri ker pasal orang lain ker. Tapi tulah kan..aku nie mang jenis..'ada aku kesah?' Tulah selamba jer bersms.

Okay, ni citer pagi tadi, aku macam biasalah kan..siapkan anak2 jer dah sekian. Aku lagi nak bersiap dah sekian. Tupun hubby dok bersungu2..dah ler nak mekap2 tu. Aku buat derk jer..selamba jer aku, nak ikutkan mang aku nak jer sound balik. Tapi aku pulun nak cepat. Kami sampai pun ada yang belum sampai lagi. Poyoo jer sound aku soh cepat. Sudahnya kena gak tunggu orang datang.

Hah..gambar kat atas tu, antara kelakuan, kerenah anak2 sementara hubby main bowling. Aku pun main gak tapi aiishh..susahler kalo anak ikut nie kan. Sorang nie pun nak, dah nampak kakak main, si adik pun nak main sama. Sudahnya aku main 2 game dengan point yang ala kadar jer. [eleh..mang tak reti main, takde sebab lain pun...kikikiki].

Dipendekkan citer, hubby yang pada mulanya leading 1st game, jatuh menjunam ke tempat ke 3. Yang best staff pompuan dari yang teratas sampai terakhir semua dapat hadiah sebab yang main nya pun 6 orang jer. Eeiishh..kot aku dpt join confirm aku dapat hadiah sama. Nak wat camner kan..tournament nie pun untuk staff tempat keja hubby jer. Aku jadi tukang sorak hubby sambil jadi pemerhati anak2.

Yang tak best tu..konon2 aku nak ar meround konon2 nak ar kan window shopping, lum abih aku tawaf tingkat bawah, hubby dah ajak balik. Mang ler hampeh tul. Konon2 si Lidya yang dia dok jaga buat pangai. Walhal aku nie hah dok pegang kakak n adik takde per pun. Mencik sungguhlah haii...

Takper2 next changeler aku pegi..aku nak gi pun gi sorang2 takpun ajak member yang sama macam aku..orait gak kan?

Itu jerlah program kitorang hari nie..program hujung minggu yang biasa2 jer tapi seronok gak dapat kuar umah bawak anak2. Korang camner? Bestnyalah..dapat rilek ar katakan..huhuhu
Posted by Picasa

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails