Rabu, 18 November 2009

Konsert Mlm Minggu




Gambar nie yang sempat aku ambik sampai naik pedih mata aku dibuatnya. Mau taknya, tgh dongak tu abih serpih masuk mata. Last2 aku main snap jer sambil pejam mata.

Masa nie aku gi dengan adik ipar n kakak. Rancangan awal nak bawak Lidya sekali tapi masa nak gi umah MIL, si Lidya dah tido lak. Kakak tu biasalah kalo dah nama gi berjalan kan, ngantuk pun dia sanggup tahan.

Eh lupa ar pulak..ini kat padang MPS ler. Konon2 nak pegi tengok dekat2..hampeh dot com tul, padang lecak weih..maklumlah kan musim hujan nie. Tapi sebab kan bukan selalu pegi tempat macam tu aku dengan gigih pegi gak. [kalo ceramah agama tak lak laju nak pegi..huhuhu]

Kelakar tul mc dorang malam tu..yang aku kenal si Ebby Yus jer. Ada part yang aku takleh tahan tu masa mc lagi sorang dok panggil Ebby Yus pemain bola sepak import dari Brazil. Boleh selamba jer si Eby Yus kata 'seh bukan pemain import Brazil, nie Negro Kolo Pilah'..kahkahkah..lawak tul


Masa nak balik tu kitorang gi singgah kat A&W..sajer konon supper. Tapi aku minum float dia jer. Order waffle pun tak abih. Konon orang ingat dok diet, walhal aku kat umah dah pulun maggi 2 bungkus..hahahaha Masa nak melintas jalan, tetiba ada orang hon..aku tengok lampu aikk..merah lagi beb. Aku toleh ingat nak marah tengok upanya anak jiran depan umah MIL. Sib baik kalo tak, mang makan maki ler orang tu..hahahahaa

Hubby tak ikut konon katanya maleh..pukul 10 dah call soh tapai mee hailam utk MIL. Hangin jer aku..macam ar dia tak leh kuar umah nak gi beli. Tapi aku tetap gak ar gi beli tu pun dekat tengah malam. Yang lagi hampeh tu kan..sampai umah tengok hubby takde, kuar gi beli burger. Mang ler hampeh dot com tau..soh orang tapau tapi dai gi kuar beli burger utk diri sendiri. Nampak sangat nak soh aku balik cepat..

Antara artis yang buat persembahan yang sempat aku tengok..Hatan, Elyana n Ramli Sarip. Tak best ar tak dapat nak dok tengah padang tu..Lenguh kaki aku. But i did enjoy myself that nite. Kuar amek angin malam..sib baik tak somput..hahaaha

Hari nie aku coti..dok melepak kat umah jer nieh..dok ngadap fb jer. Hubby dah pesan mlm nie dia nak makan nasi goreng. Malam tadi aku dah beli ayam..sayur pak choy skit. Boleh ar makan dengan nasi goreng tu nanti. Esok kono kojo la pulak. Till then aku nak enjoy coti aku yang sehari nie yer..tu pun tinggal baper jam jer nie..huhuhu
Posted by Picasa

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails